برپايي نمايشگاهي از 862 عنوان كتاب دفاع مقدس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برپايي نمايشگاهي از 862 عنوان كتاب دفاع مقدس
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 24
نویسنده : مولوی
دبيرخانه سيزدهمين جشنواره دوسالانه كتاب دفاع مقدس قصد دارد همزمان با برگزاري اين جشنواره، تعداد 862 عنوان كتاب داوري شده در اين جشنواره را در معرض ديد عموم قرار دهد.

به گزارش فارس ، در بخش جنبي اين دوره از جشنواره كتاب دفاع مقدس ، كتاب‌هايي كه در سال‌هاي 1387 و 1388 براي اولين‌بار منتشر و در جشنواره داوري شده‌اند، در قالب نمايشگاهي برپا و در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد.

در اين دوره از جايزه آثار منتشر شده در سال‌هاي 1387 و 1388 در 16 گروه «ادبيات داستاني»، «پژوهش ادبي»، «پژوهش نظامي»، «پژوهش فرهنگي»، «ترجمه»، «جُنگ»، «خاطره»، «داستان كودك و نوجوان»، «زندگينامه داستاني»، «زندگينامه و وصيتنامه»، «شعر»، «شعر كودك و نوجوان»، «نثر ادبي»، «طراحي و گرافيك»، «نمايشنامه» و «ناشر نمونه» مورد بررسي قرار مي‌گيرند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: